Sliten, migrene, men må planlegge tur til Oslo. Riksen fredag.

I dag planlegges det tur til barnebarna!

áhkku og Leonora på tur med Storm
Her går jeg og min eldste datterdatter tur med Storm

Det er jul og julegaver må leveres. Jeg skal på Rikshospitalet en liten tur på fredag og da må man benytte seg av anledningen for å dra og være sammen med prinsessene. På bildet er Áhkku på tur med med Storm og den eldste datterdatteren. Jeg savner jo Storm og jeg savner mine barnebarn.

I dag har jeg skikkelig dunk i hodet og har satt migrene sprøyte. Det ble litt mye på meg i går. Tur ned fra Skjåk og inn på Vevhula hvor vi hadde invitert vevjentene fra Husflidlaget. Men det var SÅ koselig og selv om jeg var alt for sen, så var disse to jenten som jeg er sammen med hadde ordnet absolutt alt. De to er bare helt fantastiske, jeg er så glad i dem.

Jeg var en liten tur i Skjåk og var litt lærling i fjøset for vi skal være avløsere i fjøset til jul. Det var veldig hyggelig. Et lite aber er jo at jeg er ganske allergisk. Men jeg er alt for glad i dyr til å bry meg om det. Mannen min får stikke nesa ned i høyet, så får jeg møkke. Jeg har vært allergisk mot hund i alle år også.

Nå må jeg åpne E- skuvla sin side og lese litt før jeg skal ha undervisning klokka ti. Jeg må forberede meg litt. Alltid hyggelig å gjøre slike ting, men kreves at jeg forbereder meg.

Hva skal du gjøre i dag?

Ha en god onsdag der ute

Toivosdatter

5 kommentarer

Siste innlegg