Rakk jo ikke alt… slik går det når alt går i sakte fart

Reklame | https://ritahelmitoivosdatterlaakso.selz.com/

Storm og jeg
Igjen må jeg ha med et lite minne av min kjære Storm. Han får godbit fra munnen min.

Buorre idja. Nå er det snart god natt for min del. Jeg har på en måte fått gjort det jeg skulle i dag, men har jo ikke fått pakket eller vasket badet. Jeg har SÅÅ vondt i de hersjens skuldrene. Det er IKKE lurt å holde på med disse tingene når man har betennelse. Venstre skulder har jo vært helt grei, men jammen begynte den nå. Det gjør noe inn i helvete vondt. Det ble en morfin smertestillende. Det er lenge siden jeg har tatt det.

Jeg har lært meg å hakke. Dette er verdens nydeligste garn i verdens nydeligste farger som jeg kjøpte i finske lappland i sommer. Skal bli et skjerf.

Jeg har lært meg å hakke. Det er en morsom teknikk. Slettes ikke bra for noen skuldre, så jeg må nok hvile litt på det også, men jeg bruker ganske stor nål. Jeg har en venninne som har en fantastisk nettbutikk og blogg. Hadde jeg vært dere hadde jeg tittet litt innom henne for en titt. https://stellacharming.no/  Hun har virkelig vært en stor inspirasjon for meg, og sikkert også mange andre håndtverkere og husflidsarbeidere.

Jeg har en liten nettbutikk selv. Jeg har ikke noe lager. Det har jeg ikke noe spesiell plass til, men det går an å sende en mail, hvis jeg er tom og gi meg en bestilling, så lager jeg fort opp ting. Mye av det jeg lager er ganske spesielt. Sitteunderlagene f.eks. de bestilles med ønsket mønster.

Nå skal jeg jo være borte 1 mnd. så jeg har en mnd å lage ting på mens jeg ser lyset kommer igjen.

Selv om jeg ikke har klart å pakke eller vaske badet i dag, så har jeg pakket ferdig i hodet mitt. Steika til faren min ble veldig fin. Nesten så jeg ikke har lyst til å gi den bort. Den har altså stått i hele dag. Fantastisk .

Til slutt sier jeg buorre idja – som betyr god natt.

Det gjør jeg med Run Wolf av min gode venn Mikkel Gaup

 

https://ritahelmitoivosdatterlaakso.selz.com/blog

0 kommentarer

Siste innlegg