Hei skal du pusse opp huset? Det skal jeg.

Reklame |

“REKLAME/BYGGHJEMME”

PÅ TIDE Å TENKE VINDUER.

Hei, er du som meg, i ferd med å bytte ut vinduene i huset ditt? Da må du sjekke ut disse vinduene . I mitt hus passer disse ypperlig. Jeg bytter mitt Panoramovindu i stuen. Det er der som jeg nyter hele min utsikt fra. Rett ut mot Mjøsa. Samt noen av mine husmorvinduer går og til slutt så er det verandadøren fordi vinduet der er blitt veldig stripete av noen hundeklør etter årenes løp.

Hvis du er som meg, så velger du norske produkter som er laget til Norske røffe forhold . Jeg er glad produktene følger med i utviklingen. Jeg synes jo selvrensende er en god ide på et vindu i dagens støvete klima, og ikke minst fordi det gjør at de er enklere å holde dem rene utvendig. Jeg måler 150 cm på sokkelesten og det gjør det ganske vanskelig med utvendig vask. Selvrens gjør det enklere, noe som betyr at jeg kan spyle støvet av og vips har så er vinduene rene. Eller jeg rett og slett får hjelp av et regnskyll. Antidugg reduserer risiko for utvendig kondens på 3-lags vindu, noe som er veldig praktisk i de rommene du oppholder deg tidlig om morgenen.Hvis du som meg, bor i en by, er støyreduserende bra for soverom og oppholdsrom som vender mot støykilder. Selv om vi bor i et land langt nord, så varmer faktisk solen og solvarmedempende gjør at det gir kjøligere sove- og oppholdsrom. Sist men ikke minst ville jeg valgt sikkerhetsglass, noe å tenke på for terrassedøren. Det kan både hindre innbrudd og personskade.

Natre 2 lags fast karm

Natre vindu toppsving

Natre balkkongdør

0 kommentarer

Siste innlegg