Det spørs om vi holder oss inne

motvind

Buorre Eahket (god kveld)!

Her blåser det så det smeller og dirrer i veggene.  Hele huset rister skal jeg si. Best å holde seg inne, ikke akkurat utevær. Kai målte vinden klokken 16 og da var det 24 m/s og det tilsvarer full storm. Nå er vinden økende og det har den vært en god stund. I natt er det spådd stormflo. Jeg kjenner jeg blir litt skjelven, men himmel. Dette huset har overlevd flere stormer, og jeg tror nok det går bra gjennom denne her også.

Storm
i lyn . og torden

I natt skal vi ligge å høre på at det pisker regn mot vinduet og vinden banker i veggen. Det hadde vært så artig å gått ut i natt for å se på Stormfloen, men jeg tror jeg skal holde meg hjemme og i sengen. Jeg har litt problemer med å holde meg på bena i dette været her 🙂

Med videoen over ønsker jeg dere en riktig god natt. Lørdag skal vi har værfest (værfast) her. Alle lager vær sin ting, så samles vi og spiser og koser oss sammen. Vi ser vel ingen båt før mandag tidligst 😀

Det er hyggelig å være værfast sammen med denne gjengen her ute i havgapet 🙂 Det er godt man ikke har tannverk eller noe slikt :O

Buorre idja (god natt)

6 kommentarer

Siste innlegg