Bilde 5 i frodiths vinterutfordring – Vinterkledd

Buorre iđit, god morgen.

Ja, da har jeg kommet til bilde fem og vinterkledd. Jeg leter igjennom for å finne bilde av meg selv i vinterklær, men det er ikke så veldig lett. MEN jeg fant noen stilige  av mannen og der var jammen jeg også.

vinterkledd

På samme tur var jeg og hundene. Her var vi i Vingromsåsen. rett over ved Vingromkirke. Vi liker å gå på truger om vinteren, for da kommer man frem hvor som helst og da må man virkelig være vinterkledd.

Vinterkledd

Selv om det ser mørkt ut så er det jo midt på lyse dagen, noe som bildet under viser. Det er bare at sola ikke helt har kommet til Vingrom enda. I allefall ikke til de dype skogene.

Vinterkledd

Vi er vinterkledd andre steder også. I denne utfordringen var det også vanskelig å velge. Derfor tar jeg med et par bilder fra Nordre fjellstølen i Bagn.

Aketur på Nordre Fjellstølen i Bagn

Det blir ikke mer morro enn man lager det selv. Her på aking i Nordre Fjellstølen i Bagn. For ordens skyld så er det jeg som er bakerst og min nevø er fremst 😀

Trugetur på Nordre Fjellstølen med jotunheimen bak

Her er vi både vinterskodd og vinterkledd med Jotunheimen bak oss. Vi er fortsatt på Nordre Fjellstølen i Bagn.

9 kommentarer

Siste innlegg