Det å gå ned med flagget til topps

Buorre iđit, mo manna. God morgen, hvordan går det.

Jeg tenker på hvordan det er å gå ned med flagget til topps. Akkurat nå, hvis jeg var Hareide i Krf i forhold til samarbeid om regjeringsplaner så tror jeg at jeg hadde stått og spilt fiolin i bauen på båten. Dette må da være helt i hans gate. At Bollestad går på talestolen i Stortinget og takker Arbeiderpartiet for at de fremmet dette forslaget og forteller at dette er helt i tråd med deres politikk. Hareide har helt rett når han så sier at dette vil de fortsette med helt frem til de sitter i regjering. https://www.nrk.no/norge/hareide-etter-taxfree-braket_-_-slik-skal-vi-oppfore-oss-til-vi-gar-i-regjering-1.14305273

Det skal jammen blir lett for KrF å samarbeide om en regjeringsplattform. Jeg liker Hareide mer og mer kjenner jeg. Bollestad og Ropstad kan bare nå prøve alt de kan med å gjenvinne tilliten til FrP. Jeg kjenner jo at jeg ikke er så lei meg. I går kveld, etter jeg hadde sett på nyheter, lest litt samisk. Gikk jeg fornøyd og blid

.

og sovnet faktisk som en sten og sov gjennom natten. Det er jo så sjelden jeg gjør. Våknet i dag, føler meg nesten uthvilt og tenkte at jah, dette skal bli en flott 

 

dag. Leser nyhetene og ser at frk Jensen er like sur og jeg humrer litt i mitt stille og tenker at ja, ja. Hun kan ikke få det som hun vil bestandig, det er flest hverdager. Men jammen klarte de å gi meg en god natts søvn og en god morgen. Tusen takk KrF og Bollestad. Fortsett sånn. Dette liker jeg, you made my day.

 

Toivosdattera som våknet i superhumør i dag. Men som fortsatt skal prøve ikke å bruke armer …..Ha Ha det går jo ikke.

 

#blogg #side2 #politikk #høst #flesthverdager #torsdag #hverdag

 

0 kommentarer

Siste innlegg