God søndag alle som en

Kjære alle dere på søndagsmorgenen. 

Her ser dere hvorfor jeg knapt kan gå i dag. Her oppe stod Olav Digre og så på den fantastisk flotte bygden og sa: “Trist at en slik flott ein bygd må brennhast”. Olav Digre (eller Heilage Olav) stod på akkurat samme plassen som vi står. Det står faktisk om det i sagaen.

Det. var en fantastisk tur vi gikk, bare at det var bratt. Jeg fikk nok en smell, men det får nok ikke hjelpe. Jeg kan jo ikke bli hjemme hver gang vennene mine skal ut på tur. Men jeg merker jeg savner hunden. Jeg fikk låne svigerinnen min sin hund og det var godt.

Vi hadde en liten matpause på returen. Det nyttet ikke å sitte på toppen for der hadde det blåst opp og ikke noe å sette seg i ly, så vi gikk litt ned igjen.

Her oppe var det ingen steder å slå seg ned for å spise, så som sagt vi fant ut at det var best å komme seg ned litt i dalen. Det var litt å spesielt å stå på samme plass hvor heilage Olav hadde stått og sett på bygda og tenkt de tanken.

Her har vi kommet oss ned i skogen og funnet “skogens ro”. Jeg likt meg veldig i går. Ikke hadde jeg trodd at jeg skulle komme meg opp, og jeg hadde slettes ikke trodd at jeg skulle komme meg ned. Jeg har en kropp i dag som virkelig har det vondt og har noen spasmer som er veldig aktive, men det går nok over. Jeg er stolt over at min kropp klarte å komme seg opp

 

Ha en fantastisk søndag der ute 

Søndagshilsen fra Rita <3 

 

 

#Blogg.no #side2 #høst #Fjelltur #Olavdidgre #Viking #Skjåk #visitskjåk #visitnorway #utpåtur #flesthverdager

10 kommentarer

Siste innlegg