Ferie og fri er fine greier.

Solen skinner, det er lørdag og fine dager. Jeg har fått ferdig alle mine prosjekter (jah, nesten da) som jeg skulle før ferien satte inn. Hunden Alice har fått besøk av eieren sin som nå har overtatt både sparkesykkel og hund 🙂

Nå er det ferietid og late dager. Jeg har lovet meg selv at jeg skal holde meg unna blogging og sosiale medier (noe i alle fall) i ferien. Jeg kommer vel til å legge ut en Story og et Instagram bilde hist og her. Men ellers kommer jeg til å være ganske så fraværende en måneds tid. Jeg trenger nemlig litt ferie fra sosiale medier også. 

Det er ikke bare kroppen som trenger ro, hodet trenger også ro og hele meg trenger være samlet. Og som samlet person trenger å dra sammen med mannen min på ferie. Jeg husker en gang han rett og slett ba meg legge vekk telefonen og være sammen med han. Han ville at hele meg skulle være der. Vi blir så oppslukt i disse greiene og jeg er så enig med han. Kjenner litt på det jeg også, når jobben hans ikke skjønner at han er på ferie.

 

#blogg #sommer #flesthverdager 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg