Ut på seilas inn i St.Hans kvelden

Reklame | https://ritahelmitoivosdatterlaakso.selz.com/blog/tovet-sitteunderlag-med-filtet-motiv-fra-helleristningene-fra-bruteigsteinen-i-etne-er-ferdig

Min mann og jeg innledet St.Hansfeiringen med en deilig seiltur på Mjøsa i Vikingskipet Mjøsen Lange. Det ble ikke lange turen, men vi fikk da luftet både seilet og oss selv. Det var godt å komme en liten tur ut på på Lillehammer fjorden og klunke nedover mot Biri havet. Vi kom jo ikke så langt, for vi hadde en avtale på land. Det var jo St.Hans og vi skulle feire sammen med gode naboer.

St.Hans feiring i nabolagets badeplass.

Jeg syntes det var godt å få litt vind i håret, for jeg hadde stått inne i flere dager for å få ferdig en bestilling på noen tovede sitteunderlag og ville ha det ferdig før jeg drar på ferie. Det er godt med alt som er unnagjort.

Dette er filtet motiv fra bruteigsteinen i Etne. Gå inn på linken og les litt om det. Jeg er super fornøyd med alt jeg har fått gjort og liker ting som er unnagjort.

Ha en god søndag der ute.

 

#blogg #sommer #sol #søndag #side2 #flesthverdager #bruteigsteinen #etne

 

6 kommentarer

Siste innlegg