I natt ble det ikke et minutt med søvn

Reklame | https://www.birk.no

God kveld godtfolk 😀

I går kveld dukket denne unge mannen opp en tur, han stakk en tur innom for å ta eksamen i dag. Kommet fra Tyskland og vært og syklet i Nesbyen i helgen. Nå er det sommer og konkurransene de ruller på. Han er rimelig fornøyd hittil i sesongen. Etter eksamen, så heiv han seg rundt og tok bussen tilbake til Nesbyen til flere konkurranser. Det koster å være på Landslaget. Så lenge han er fornøyd, er vi fornøyd. Følg han på Instagram på @atle_laakso 

Jeg har ikke sovet noe i natt til i dag, har hatt forferdelige #smerter i magen og er helt gåen, jeg har ikke sittet og sett på TV, jeg har skrevet og jeg har vært veldig kreativ. Ett av mine sitteunderlag har blitt tryllet frem, og det blir fler av dem. I dag har jeg skikkelig #hjernetåke.

Denne skibueskytteren finner man ikke på noen sten tror jeg, men jeg har funnet den bak på ryggen til min mann. Han er leder i Lillehammer bueklubb og jeg synes at den kunne komme på ett av mine sitteunderlag.

Se hvem som ble igjen her hos meg når min søster dro tilbake til Oslo. Nå tror jeg nok ikke denne damen kommer til å reise tilbake til Oslo noen gang igjen. Vi må finne en plass til henne på landet. Hun blir alt for redd for å bo i Storbyen. Nå skal jeg trene henne litt før vi begynner å lete etter et nytt hjem. Det er koselig å ha henne her igjen.

Min mann arbeider som besatt for å få denne på vannet, vi må få den på vannet før vi drar på ferie, planen er å ta den med i sommer. Til de 1000 sjøers land

 

 

Min pappa, Stella og jeg har vært og stelt på graven for sommeren hos mamma. Nå ble det fint der. Det var godt å ta sommer pyntingen der også. Stella ligger fint og rolig. Hun skjønner ikke helt at hun ikke er bundet fast. Stella er en morsom borderhuskey. Hun har trekkviljen til en #Husky og lydigheten til en #bordercollie  

 

Nå skal jeg tilbake til min kreativitet, for jeg legger meg. Jeg er supertrett. Ha en fin mandagskveld der ute. Takk for at du tittet innom og følg meg gjerne videre i min bloggverden.

 

#blogg  #sommer #hverdag #flesthverdager #kronisksyk #sol #sommer #me #ms #fatique #tarmbetennelse #side2 #nrf #artrose #fibromyalgi

2 kommentarer
    1. poesimylife: Tusen takk for at du liker sitte underlagene mine. Alice blir nok her i sommer. Det blir nok lenge før hun omplasseres. Antagelig prøver vi litt til. Vi må trene – det er en vanskelig. Vi kan kanskje gjøre det slik at hun kan bo her om sommeren og i Oslo om vinteren. Om vinteren er det ikke så bråkete i storbyen. 🙂

    2. God bedring <3
      Så flotte sitteunderlag du lager 🙂
      Kan ikke du heller beholde hunden?
      Jeg regner med at dere ikke kan ettersom hun skal omplasseres. Jeg håper virkelig at hun får et fint hjem den dagen dere finner noen som vil ta henne til seg. Masse lykke til med omplassering. Kanskje det ikke blir noe treff på deg nå på lørdag?

Siste innlegg