Slik ser jeg da ut etter å tråkket over mine grenser igjen

Hei på 18. Mai

Jeg lærer jo aldri. Jeg er så flink til å strekke grenser, spesielt mine egne. Jeg er så glad i å være på blåtur og spesielt når det er lenge siden jeg har vært det. Dessuten er jeg supergod til å late som jeg er frisk når folk jeg ikke kjenner er i nærheten av meg, og nå har jeg altså vært på museum. Det var så fint museum og jeg har tråkket rundt der i 2 1/2 time. Jeg elsker å gå på museum sammen med Kai., plutselig falt jeg sammen og begynte å gråte. Måtte umiddelbart på toalettet og alt gikk trill rundt. Men jeg elsker å være på blåtur. Nå sitter jeg og slapper av i bilen, mens han rusler bort på noe i skogen som var verd å få med seg. Men som dere ser, jeg skal sitte litt til rolig i bilen. Så kommer jeg meg snart igjen.Fra Helleristningene På Tanum 17.mai

Vi snakkes 😉

Takk for at du tok deg tid til å lese og følg meg gjerne videre

toivosdattera som ikke gir seg enda

#blogg #side2 #flesthverdager #hverdag #helse #vår #sykdom #me #ms #fatique #artrose #fibromyalgi

8 kommentarer

Siste innlegg