Her endte jeg opp, skulle jo bare til legen

God dag godtfolk !

I dag skulle jeg starte dagen med en kjapp tur til legen , så skulle jeg hjem og fyre på peisen, koke kaffe, finne hjørnet i sofaen og alle mine prosjekter. Jammen sa jeg det. Jeg ba vel litt om det selv, ba jo legen om å finne ut hvorfor alt renner gjennom meg. Som sagt så gjort. Han la meg inn på akutt mottaket på sykehuset. Fint at vi skal finne ut av det, men her er jo hverken peisen min, kaffen min, sofaen min eller prosjektene mine 🙄. Prosjektene kan jo komme hit. Noen av dem i allefall.

Dette skedde i går, i dag er det torsdag og jeg har allerede vært nede på røntgen. I dag skal jeg ned på gastroskopi og de tar heldigvis dette alvorlig. Jeg har gått ned fra 62 kg. til 54 kg på under to mnd. Jeg er ikke noe undervektig og jeg hadde jublet hvis dette hadde vært normalt, men normalt er det jo ikke. 

Utsikten fra sengen min. Jeg har heldigvis fått enerom. Har behov for å løpe på do i et sett og jeg sover nesten hele tiden. Blir jo utrolig slapp av dette og migrenen banker på hele tiden. Håper jeg kommer ned snart, for jeg har fastet siden midnatt. Hvis de ikke finner noe fra magesekk eller tolvfingertarm, så gjør de undersøkelser i tykktarm. Jeg håper virkelig at de finner ut hva jeg ikke tåler dette er skikkelig ille. 

Håper dere alle får en fin dag der ute.

hilsen Toivosdattera som uansett ser positivt på det

#blogg #sykehus #hverdag #kronisksyk #flesthverdager 

10 kommentarer

Siste innlegg