Det må være farger på fargefjernsynet

Hunden Alice har funnet en fin plass bak en vev

Hei alle sammen. 

I dag har jeg hatt en glimrende dag sammen med mine to vev-venninner. Har vært på vevhula. Jeg synes jo at denne hobbyen min er super. Håndverket mitt er en vitamininnsprøyting i hverdagen. I dag er det jo lørdag og det har det vært Busmodagene og vi har hatt åpen dag. Det har vært noen innom, ikke så alt for mange, men noen. Det er hyggelig å vise andre hvor fint vi har fått det der.

Vi har flere husflidsartikler til salgs, veving, strikking, toving, hekling, pjoning og nålebinding. Selv om vi har salgsvarer hos oss, så er det jo ikke det som er hovedmålet hos oss. Nei hovedmålet hos oss er at vi koser oss i hverandres selskap. Selv om hunden Alice nok synes at det av og til kan være litt skummel med lyder over og ved siden av oss.

Vevhula er nok bra både for hunden Alice og meg. Vi har godt av å komme oss ut av huset både hun og jeg . Jeg er helt pumpa når jeg kommer hjem og må hvile som regel, for kroppen skriker etter det, men det gjør ingen ting. Hunden Alice har fått sin dose med sosialisering og trenger å sove. Men en fornøyd hund sover. En sliten Rita Helmi tar seg en ryggstrekk og hviler lenge. Men nå kommer jeg meg ut av huset på de dagene jeg er i noenlunde form.

Jeg er så glad i disse to damene som har blitt med meg på dette prosjektet, de passer meg perfekt, som hånd i hanske. Jeg kan ikke få fullrost dem nok. De løfter meg opp. Uten slike mennesker i livet er som å fjerne fargene fra fargefjernsynet.

#looming #håndtverk #husflid #vehula #Veving #framsnakk #sosialisering #Vitamininnsprøyte #koseseg #blogg #hobby

0 kommentarer

Siste innlegg