I dag er det full rulle hele dagen

Goood muuuurning, i dag er det full fart hele dagen. Ikke så full fart som på dette bildet. Her ser dere når min bror, som er 1 1/2 år yngre enn meg klarte å lure på meg roller Blades for noen få år tilbake. Det er da slike ting en aldrende dame som meg aller helst ikke skal prøve på. Spesielt jeg som faller bare jeg står rolig på flat mark. Men han klarte det gitt. Jeg kan si at det ble med den ene gangen og bladsene er gitt bort, noe stilfullt var det da heller ikke. Vi rolla forbi en dame som jogget forbi oss, hun var stilfull … Jeg ler meg i hjel når jeg tenker tilbake på dette. Ansiktsuttrykket sa alt, “dette er du for gammel til, kom deg i joggeskoa i stede.” 

Som sagt i dag blir det full rulle hele dagen. Vi har åpen dag i vevhula hele dagen. Det er Busmodagen og det er masse som skjer rundt om på Lurhaugen og Busmoen. Tyrili klatring har åpent, Fabrikken har åpent og vi har åpent. Velkommen inn for å hils på oss.

#åpendag #fullrulle 

0 kommentarer

Siste innlegg