Hjemme igjen etter Botoxinjeksjoner

Reklame | https://arnika.no/Lagersalg/Default.aspx

Hei i solskinnet. 

Jeg ser nok ikke ut som jeg er oppe og hopper. Men dagen startet verre, den startet med migrene sprøyte og tårer. Har det litt bedre nå. Nå må jeg bare vente til alle disse sprøytene jeg har fått i hodet begynner å virke. Har fått i panna, tinningen, bakhodet, nakken og skuldrene. Ikke sikkert dere ser sprøytestikkene i panna, men jeg ser dem. Dosene ble økt denne gangen, fordi det gikk ut etter 2 mnd. Ikke godt i det hele tatt. Det er fryktelig når det går ut og nervene begynner å virke igjen, det også er vondt. 

Nå skal jeg ta med hunden Alice ut på tur ut i sola for å få litt D vitaminer. Det er godt med litt luft også. Vi rusler bort på vevhula, hvor jeg møter en av mine gode venner. 

Det kan se ut som hunden Alice har lyst på tur nå, hun har stirrekonkurranse igjen. Hun er så morsom denne hunden. Nå SKAL hun ut. Jeg får Sæla på å komme meg avgårde.

Dere får nyte dagen, jeg skal gjøre det jeg klarer. Sender dere en oppdatering senere. Husk at dere kan handle litt hos anrika.no. Gi opp min terapeutnøkkel som er 211350 og du får 10 på alle dine kjøp.

Rita Helmi

#migrene #cluster #kronisksyk #utisola ##utpåtur

0 kommentarer

Siste innlegg