Så gikk lufta ut av Laakso, Fatiquen kom og tok meg.

Her må det hviles lunsj i dag. Lufta gikk skikkelig ut av meg. Klarer ikke en gang å fokusere. Var tidlig i seng i går og våknet tidlig i dag, men klarte ikke helt å stå opp. Er litt forbanna på. denne kroppen som ikke helt hører etter for tiden. Botoxen gikk alt for tidlig ut av hodet denne gangen, over 1 med før tiden og jeg skal ikke på sykehuset for å få nytt påfyll før den 12. april. Akkurat nå kjennes det ut som det er skrekkelig lenge til. Jeg har hatt og har forferdelig hodepine hele tiden og ingen medisin virker. Migrene injeksjonene tar toppene, men jeg går hele tiden med gule dager. I migrene verdenen er det snakk om3 kategorier; Grønn, Gul og Røde dager.  Grønne dager ( dager du har hodepine, men du kan utføre alle dagligdagse oppgaver), gule dager (dager hvor du går i en tåke og har sterke hodesmerter, men tåler lyd, lukter og lys) og røde dager (dager hvor du ligger innestengt på et mørkt rom og ikke tåler lys, lukter og lyd og gjerne kaster mye opp). Når jeg har det som verst, så finnes ikke noe verre smerter, med unntak av en ny type hodesmerte jeg har fått i det siste. Det kjennes som hodet mitt skal eksplodere, som om halve hodet skal revne og øyet blir rødt og renner. Det er den verste smerten som finnes.

Kroppen min sier også i fra at det er kaldt. Nervesmertene i bena har nå bestemt at medisinene ikke skal virke så godt lenger. Før så sviktet høyre benet mitt når jeg ble sliten, men nå har venstre benet mitt tatt over. Plutselig i går når jeg var ute og gikk tur med hunden som bor her for tiden, sviktet venstre benet og jeg falt. Jeg blir så sliten av denne kroppen som ikke gjør som hodet sier. Jeg er ikke flink til dette her med 1 times aktivitet og 1 times hvile. Alt for flink til å presse meg, Kjennes ting fint ut til morgenen presser jeg meg gjennom dagen. Tror det kan høres kjent ut for mange.

Lunsjhvilen ble litt lang og jeg fikk karet meg opp igjen kl 1830. Det er tross alt Lørdag kveld og vi er hjemme sammen alene. Jeg har lagt noe elg indrefilet til marinering. Alice (hunden til søsteren min), syntes det luktet veldig godt her. Vi tar det stille og rolig. Jeg får passe godt på sofaen i kveld. Fortsette med alle mine prosjekter. Skal si jeg er glad for at det finnes ull.

Nå skal Sunnfjordsokkene gjøres ferdig, biffen stekes og så blir det nok Lindmo senere i kveld

#Fatique #lørdagkveld #prosjekter #hvile #migrene #hvile #luftaut

0 kommentarer

Siste innlegg