Gleder meg til å se denne utstillingen, Oppfordrer alle til å gå å se den mellom 29 mai – 12.juni.

Reklame | https://psjegharms.no/fotoutstillingen-ps-jeg-har-ms-kommer-til-lillehammer/

 

 

Hei på tirsdagen.

Jeg sitter og bobler om kapp med solen for tiden. Kreativiteten stopper ikke opp selv om man er kronisk syk. Jeg lager opp en del ting, nå går det i unike tovede 

sitteunderlag med filtede motiver. På bildet her er det en skibueskyter. Det er jo en langbueskyter. Vi holder jo på med klinkbygde trebåter og Kai er leder i bueklubben i Lillehammer. Motivet fant jeg på ryggen på jakken hans. Det er logoen til bueklubben i Lillehammer. Det måtte jo bli et sitteunderlag. Hvis du har lyst på et slikt sitteunderlag, så kan du bestille av meg. Det koster 300 kr for et stort, 250 for medium og 150 for barnestørrelse. Jeg har ikke lager, men lager opp og sender deg i posten. Jeg har garn her hjemme og tar gjerne bilder av garnet jeg har,så bestemmer du hvilken farge du vil ha. Filtingen gjør jeg med ull som er farget.

Det er så deilig vær, vi er i slutten av mai, snart juni og det er en fantastisk sommer. Jeg koser meg, men holder meg mest inne, på denne tiden er det mye pollen og det er også kommet mye veps, noe jeg visstnok også reagerer kraftig mot nå for tiden. Det fikk vi erfare i Sverige i når vi var der sist. Så nå har vi gått til anskaffelse av adrenalipenn. MEN jeg klarer jo IKKE å huske på den når jeg går tur, den ligger godt hjemme i skuffen på kjøkkenet, der hjelper den godt. Ler godt her jeg sitter. På ettermiddagen når det begynner å bli kjøligere, kryper jeg ut på verandaen og da nyser jeg ikke så mye.

Som dere så på det lille innlegget jeg la ut i går så ettermiddag så har hunden Alice kommet tilbake. Det er alt for mye bråk i Oslobyen om sommeren. Jeg koser meg med hunden Alice og jeg tror hunden Alice koser seg sammen med meg. Jeg tenkte at hun hadde godt av et lite bad i #Mjøsa nå når det er så varmt, for som dere sikkert har forstått, så bor jeg ikke så langt fra Norges største #innsjø. Det ble ikke så mye #bading i #sommervarmen på hunden Alice, mest på meg og Spaniaskoene kan du si. Som videoen viser så er det mye vann og lite Alice og litt Spaniasko. Ler litt når jeg ser på mine eminente filmkunnskaper.

I perioden fra i dag og frem til den 12.juni har fotoutstillingen P.S, jeg har MS kommet til Lillehammer. Den vises nede på Strandtorget. Jeg oppfordrer alle til å ta seg en svingom innom Strandtorget selv om de ikke har tenkt seg dit. På bildene finner de bl.a Nina – Karin (på bildet nedenfor), som er min kusine, og fem andre,.  Jeg digger Nina – Karin. Vi har vokst opp sammen, hun er ei skikkelig ståpå dame.

25.05.2018

Nå skal jeg pakke meg opp trappa, inn på rommet og ta meg en liten hvil. Viktig at jeg får disse hvileskjærene som jeg så varmt prater om – er altså ikke noe god til å ta dem. Husk å få med dere denne utstillingen dere som er i nærheten av Strandtorget.

 

Ha en flott tirsdag kveld, jeg skal ha det, og gleder meg til å se utstillingen med Nina – Karin #psjegharms

 

#blogg #flesthverdager #ms #fatique #allergi #astma #vår #sommer #me #sjøgren #nrf #kronisksyk #smertesyndrom #sol #side2

9 kommentarer

Siste innlegg