Etter et par dager stillhet er jeg tilbake

Reklame | https://www.studiobazar.no/

Bildet er tatt på toget til Oslo tirsdag.

 

Hei alle sammen på torsdagen.

Ja da er jeg tilbake fra blåtur. Jeg har vært nødt til å hvile litt noen dager, for slike ferieturer tar skikkelig på meg. Men det er vel verdt det. Jeg nekter å la kroppen min gjøre livet mitt til et større fengsel enn det allerede er.

jeg var i Oslo på tirsdag på et møte, det gikk kjempefint. Da følte jeg at jeg hadde kontroll. Jeg sa til min venn som jeg møtte der, at nå tar jeg kontroll over situasjonen. Det funka den dagen. Så tok jeg kontroll i går og det gikk ut på og hvile. Jeg kjenner jeg er blitt flinkere til å sette litt grenser for meg selv og det er godt. Nå sitter jeg på legekontoret og venter på svar fra biopsier og er ganske spent.

På #venteværelse til legen min, jeg her verdens største utenpåbrillenesolbriller 😂 slik at det ikke skal komme inn noe lys, er så #svimmel . Har på meg en nydelig sommerlett topp jeg har handlet på #studiobazar. De har en fantastisk søt butikk som ligger på St. Hanshaugen i Oslo, men de har også en fin nettbutikk.

Vi blogges senere, jeg ropes snart inn. De ser litt rart på meg her jeg sitter med de verdens største solbriller. Skal ned på vevhulen etterpå og møte mine fine venninner. Har ikke sett dem på over  to uker.

 

 

Toivosdattera som ønsker dere en fin dag i sola 

 

#blogg #flesthverdager #hverdag #kronisksyk # vår #syk #sommer #venteværelse

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg