I dag kommer dagen til å gå i svart igjen

God formiddag.

Det er en del ting som foregår som gjør at jeg har et jævla huekjør og som gjør at jeg i natt ikke har sovet nesten noen ting. Jeg kjenner at store deler av dagen kommer til å gå i svart. Noe som den absolutt ikke må gjøre. Nå må jeg balansere denne dagen fint. Det er viktig. Reiser til Kauto i morgen. Skal på NSR sitt landsmøte og kommer ikke tilbake før det mandag den 3. desember. Og jeg har slettes ikke pakket en ting. Vi drar klokka 0615 i morra tidlig. Phua.

Nå skal jeg også ha en liten E- skuvla time om litt også. Jeg kjenner jeg stresser litt, men må jo prøve ikke gjøre det. Kroppen min er urolig og vond. Hodet er vondt og øyelokkene er tunge. Jeg har ikke eng gang klart å finne de riktige brillene i dag.

Dagen i dag føles nesten som jeg er Sisyfos. Den greske guden som til evig tid skulle flytte en stein opp en bakke, men mister taket hver gang han nådde toppen og måtte begynne på nytt. Slik føles jeg i dag. Det er jammen bra utsikter. Håper ikke det blir en slik koffert jeg pakker til jeg skal til Kauto da :O

Ja ja, jeg får kanskje finne de rette briller i allefall, så kanskje jeg ser de rette bokstavene når jeg skal lese i dag i alle fall. Det kjennes som om at hodet skal eksplodere og jeg kjenner ikke igjen meg selv.

Ikke bra å bli helt satt ut av ting, Jeg er bare nødt til å få min søvn. Nå skal jeg ha min E- skuvle og samisk undervisning. Så skal jeg prøve med en formiddagshvil. Så skal jeg gå en tur med hunden Alice bort til vevhula. Nisseduken kommer seg. Så begynner pakkingen også blir det å kjøre lillefrøken Alice bort til bestefar i Vingrom. Så pakke mer, Så sove mer. Så tog i morgen tidlig 0600 også fly til Alta. 

Der får jeg faktisk møte noen slektninger som jeg ikke har sett på mange år. Det gleder jeg meg til. 

Ha en god tirsdag der ute.

Hva gjør dere når dere er så trette som jeg er. Hviler du?

 

#Blogg #side2 #helse #vinter #flesthverdager #søvnløs

14 kommentarer

Siste innlegg