En helt svart svart dag. Lørdag er forvunnet! Jeg tror jeg drar til Wonderland igjen !!!

Jeg våknet i dag, helt utslitt. Blir helt fortvilet når jeg ser på klokka. Jeg tror jeg drar tilbake til Wonderland, fordi det nå er søndag den 4. november og klokka er 0915. Sist jeg så på klokka så var det fredag kveld 23.10. Vi kom hjem fra faren min, etter vi kjørte søsteren min og Hunden Alice ut dit. Hunden Alice ble veldig glad for å se henne igjen og ville slettes ikke være med oss tilbake. Vi kunne bare dra sa Hunden Alices hundeuttrykk. 

Tenk jeg har sovet i over 24 timer. Lørdagen er borte, jeg tror jeg minnes jeg var nede i går kveld og spiste to bananer og to mandariner og fikk litt trøst av min mann. Så er alt mørkt igjen. Men jeg kan ikke si om jeg har drømt det eller om jeg var det. Jeg har fryktelig vondt i kroppen i dag og måtte bare krype tilbake i sengen klokken 12 i dag. Mannen min fikk beskjed om å vekke meg klokken 14, hvis ikke ville jeg nok sovet til i morgen. Er det mulig? spør jeg. Jeg vet jo at det er mulig, for det har vært dager jeg har ligget slik før. Men jeg har ikke lyst til at kroppen min skal ta meg tilbake dit nå. Er det andre der ute som opplever å havne tilbake der, etter de har opplevd tilfriskning over tid?

Jeg blir så lei meg og fucked av dette livet noen ganger, spesielt nå. Nå har jeg også fått betennelse i slimposen i begge skuldrene og i senefestene, samt i hoftene. AGH. 

Ja ja, en dag borte fra livet igjen. Jeg lurer på hvor mange dager jeg har gått glipp av, som er helt svarte – ooops der glapp den også ut av hendene. He he kanskje jeg vil leve lenge, siden jeg ikke har fått med alle dagene 🙂

Jeg er like trøtt i trynet i dag. 

Ha en god søndag til alle der ute

 

#blogg #side2 #vinter #helse #me #revmatisme #ms #fibromyalgi #kronisksyk #syktarm #flesthverdager #søndag #hverdag

9 kommentarer

Siste innlegg