Våkennatt, skikkelig drittnatt og derpå drittdag. Resten av dagen blir i tåkeheimen.

Reklame | https://ritahelmitoivosdatterlaakso.selz.com/blog/ferdig-med-de-tovede-tflene-til-barn-og-det-ble-filtet-motiv-fra-samisk-mytologi

Hurra! dagen er her. Botox dag, og slik som jeg gruer meg. Grunn; det er jæ….vondt og det er så mange sprøyter og det tar 20 minutter. .. som slettes ikke er lang tid hvis det ikke hadde vært vondt. MEN det blir så mye bedre etter noen dager. Etter de fant ut at en av de medisinene som er i smertelindringen hos meg var den som utløste tarmsykdommen hos meg, måtte de jo seponere de medisinene. Nå leter de jo etter medisiner som kan fungere sammen med denne sammensatte kroppen min, som ikke gir meg noe reaksjoner som gjør meg syk. For det som var så synd, de medisinene ga meg en ganske rimelig levelig hverdag. Siden jeg mistet de medisinene har livskvaliteten og smertene økt på. Hodesmertene kommet kraftig igjen. Ikke slik det var før jeg begynte med Botox, men økt på – slik at jeg våkner med hodepine klokken 1/2 4 og da er det bare å stå opp, for ligger jeg – kan jeg glemme å stå opp i det hele tatt på et par dager. 

I natt var det bare å glemme å sove, da var det noe jeg hadde spist. Har ikke helt lært meg dette med hva jeg tåler og ikke tåler enda. Noe går langsomt inn. Og noe har jeg tålt, men plutselig reagerer jeg og aner ikke hvorfor.

Men la oss nå se positivt på dette da. Jeg får en ganske så rynkefri panne av denne BOTOXen  😀

OG jeg får gjort veldig mye om natta . Fikk omsider ferdig Kautokeinotøflene som jeg har strikket på ei stund. Det har vært et prosjekt mellom prosjektene. 

Det ble en barnetøffel, til gutt, siden det er mønster fra herrebånd. Størrelsen er Str 35, går på min fot 😀 Jeg syntes de var veldig fine og jeg liker veldig godt garnet jeg har brukt. Det er Drops Alaska som jeg har handlet på Hobbii.no Jeg liker å handle der å få det rett på døra. Kautokeinotøflene har jeg funnet oppskrift i boken til Arne & Carlos favoritter

Jeg gjorde også de tovede barnetøflene i Snowstorm 100% ull ferdig i natt. De ble bare helt lekre. Jeg filtet på motiv fra Samisk mytologi.

Gå inn på hjemmesiden min og se litt mer om produktet. 

Ha en flott mandag der ute. Jeg skriver litt senere i dag og oppdaterer hvordan damen har hatt det på sykehuset. 

Hilsen Toivosdattera som er glad for du stakk innom, nyt dagen og solen og kanskje du blir med meg videre.

 

#sommer #blogg #side2 #helse #migrene #closters #kronisksyk #flesthverdager #husflid #håndtverk #sol

0 kommentarer

Siste innlegg