Gruer meg til i morgen – Botox dag!

I morgen skal jeg får påfyll av botox sprøyter i hode og nakke. Det må til. Jeg gruer meg, for det er noe så inn i hampen vondt. Jeg skjønner ikke at folk betaler dyre dommer for å injisere dette stoffet, men det er jo ganske mange flere sprøyter jeg tar og jeg har vondt i hodet når jeg får dem. 

Grunnen til jeg får disse sprøytene er jo at jeg har en kronisk migrene og går med sterke hodesmerter nesten hver dag. Nå etter raptusen med mage/tarm problematikken min så har jeg måtte kutte ut noen medisiner som hjalp veldig på smertelindringen. Så den siste tiden har hodesmertene igjen vært tiltagende. Men vi (ho Rita, ho Helmi, ho Toivosdatter og til slutt ho Laaksoa) vi biter tenne sammen og går på. 

Nå ønsker jeg dere en riktig god Søndagkveld, takk for at du titta innom bloggen, håper du følger meg videre.

 

#blogg #flesthverdager #migrene #helse #sommer #side2 #Botoxinjeksjon 

8 kommentarer

Siste innlegg