Nytt garn til nye ideer

Reklame | https://hobbii.no

Hei i fredagen !

Jeg bare titter innom en liten tur. Det kom et nytt garn dumpende ned i postkassen min i går og jeg gleder meg til å prøve det. Det er heter Snowstorm og er et nytt skandinavisk garn. 100% ull. Jeg har fått det fra hobbi.no, linken ligger under lenker på siden her. Jeg er veldig fornøyd med garnet jeg får fra dem. Jeg gleder meg til å gå løs på det. Idékverna ruller virkelig med en gang. :D. Har noen prosjekter som skal bli ferdig først, men dette får bli pauseprosjekt. Jeg ler litt, for hodet mitt går virkelig på høygir for tiden.

Mørketiden, går med til skriving og sommeren går med til alle andre ting. Det er jammen godt at man ikke har det travelt, for da ville jeg sannelig ikke hatt tid til noen ting. Jeg er veldig glad for at jeg har disse tingene å holde på med, for ellers ville livet ha vært veldig trist å leve. Nyt fredagen, kommer tilbake til dere når jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre med det. (jeg vet nok hva det skal bli) 

Toviosdattera som gleder seg over dagene. Takk for at du stakk en tur innom 

 

#blogg #flesthverdager #sommer #husflid #håndtverk #side2 

3 kommentarer

Siste innlegg