God dag i solen

Så var det fredag igjen og jeg har fått hvilt litt ut.

Jeg skal en liten tur bort på vevhula, fant denne korte vevskjea i boden min i går. Jeg prøver ikke gjemme meg bak den, selv om det ser slik ut. Nå skal jeg snøre min sekk og prøve å bevege meg sakte bort dit. Det er bare 20 minutter å gå, men tar sikkert mye lenger for meg. Jeg trenger å få rørt litt på denne kroppen, tar det som trening, balansetrening. Må jo trene denne muskulaturen. Tar det sakte, blir det for mye, så får jeg snu å gå hjem…eller bestille drosje. Alltid alternativer.

Jeg tenker vi (både ho Rita og ho Helmi) får samarbeide, så går nok dette bra skal du se. 

I kveld skal min kjære mann og jeg ta toget til Hamar. Vi skal på konsert på Domkirkeodden, i Hamardomen og høre på nattjoik med Frode Fjellheim. Gleder meg veldig til det. Dørene åpner klokken 1930 og konserten starter klokken 2000.

 

 

Ha en fortreffelig fredag hilsen Toivosdattera 

takk for at du stakk en tur innom og leste litt på bloggen min, håper du følger meg videre

 

#blogg #side2 #joik #nattjoik #hamar #kronisksyk #hverdag #flesthverdager #sommer #vår #me #ms #migrene #sjøgren #artrose 

14 kommentarer

Siste innlegg