I dag er en slik dag det har kommet store tårer

I dag har det kommet store tårer. Jeg ble så utmattet og lei meg etter legetime og time hos Osteopaten. Da jeg gikk fra osteopaten var jeg glad for å ha verdens største utenpåbrillersolbriller på meg. Tårene trillet og jeg var helt utslitt. I dag klarte jeg virkelig ikke å ta mye kontroll over situasjonen. Jeg gikk som en 70 åring fordi jeg alt gikk helt trill rundt og alt var vondt. Hodepinen og smertene i kroppen banket på døra og jeg tenkte at det smarteste ville nok vært å gå hjem, men jeg hadde så veldig lyst til å dra bort på vevhula og hilse på. Mens tårene trillet og jeg gikk de lengste 9 minuttene i mitt liv, så fant jeg ut at jeg var glad for at jeg i det minste fikk sol på kroppen, for da fikk jeg i allefall D-vitaminer.

Jeg kjente at jeg tok tilbake kontrollen med den tanken og begynte så smått og le litt for meg selv, aldri så galt så er det godt for noe. Det var sommer og sol og jeg fikk D-vitaminer på kroppen uten å ta TRAN. Var ikke det bra da? JAH fantastisk. Vi har en nydelig sommer allerede før sommeren. Det er godt for både kropp og sjel. Jeg tørket tårene under verdens største utetnpåbrillendesolbriller og låste opp døren til vevhula og gikk inn til mine gode venninner. Det var godt å komme dit. Godt å kjenne lukta av filler, ullgarn og støv. Godt å se vevene og godt å sette seg ved veven og godt å se verdens beste jenter.

Så da får jeg bare hvile når jeg er hjemme å kjenne på det som er godt når det gode er der.

 

 

Hilsen Toivosdattera som er god til å overdrive, men også god til å hvile

 

#hverdag #sommer #vår #flesthverdager #me #ms #kronisksyk #helse #fibromyalgi #Ibs #mikroskopiskkolitt #blogg #side2 #sjøgren #nrf

4 kommentarer

Siste innlegg