Hurra jeg startet IKKE med smertestillende i dag

 

uvW3u44Wrcc

 

Hurra Hurra!

I dag er jeg glad, for i dag slapp jeg å starte med smertestillende. Jeg er litt bedre og det ser man også. Hjernen er en rar greie og har på en forunderlig måte å kunne klare å heale seg selv. Bare man klarer å ta tingene mer med ro så er går tingene seg til. Jeg er ikke noe god til å ta det med ro, men nå ser det ut til at jeg skal klare det noen dager.

 Jeg klapper meg selv på skulderen her jeg sitter og hører på #elg sin versjon av Lars Lillo Stenbergs versjon av hjernen er alene. Den passer helt perfekt akkurat nå. #øivindelgenes er en fantastisk #artist og jeg må bare innrømme at jeg stemte mange ganger på han på lørdag. Han vant en velfortjent seier som #århundrets artist. Jeg har fulgt den mannen siden han begynte sin reise. Jeg husker jeg flyttet til #Tromsø på -80 tallet og bodde i Tromsdalen og skulle på jobb på sykehuset. Den gangen var det ingen tunnel å kjøre. Noe som passet Toivosdattera perfekt, for da fikk jeg spilt #dance with the stranger mens jeg stod i kø og kjørte over broen over sundet. Fantastisk, siden har jeg fulgt med mr #elgenes. Jeg har også blitt kjent med hans yngre bror #thorbjørnelgenes som bor her på #lillehammer. Han er også en veldig flink musiker. 

Jeg avslutter den 16. mai med sjefen sjøl med hjernen er alene. Han er bare helt rå. Jeg gir dere herved Hr. #øivindelgenes

GsBHpB8W4cw

Hilsen Toivosdattera

Tusen takk for at du stakk innom, del gjerne og følg meg gjerne videre. 

 

#side2 #blogg #kronisksyk #fatique #revmatiker #smertesyndrom #me #ms #øivindelgenes #vår #helse #sommer #hverdag #flesthverdager

2 kommentarer

Siste innlegg